jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Friday, December 25, 2009

kita sambut krismas ke??

esok aku x cuti pegi kelas mcm biasalh..huhu,lgpun krismas mana ada kita org islam sambut kan???klu org cina msti ada yang sambut krismas cz ada yang agama kristian..
yang aku nak bgtau ni orang kita yang bergelar melayu ni pun sambut perayaan krismas walaupun diorg bukan agama kristian...korang caya x???haaa jeng jeng jeng..


kalau korang nak taw,tepat pkul 12.00 mlm ni tgok la msti ada anak2 muda yang race mtor,angkat tayar depan,belakang semua aksi ada..kononnya nak sambut krismas la..huhu,aku taw pun kwn aku cter aku x join la...lalala (betui aku x join,x caya sudah)

lagi satu nak bgtau..mlm tahun baru nanti korang tgok la kt mna2 msti ada org sambut malam tahun baru kt jalan raya...racing la apa lagi....nnt msti kuar mcm2 berita kt suratkhabar ke kacatv ke..ada berita baik,ada berita buruk.............

lu pikir la sendiri

2 comments:

nuffnang