jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Wednesday, January 13, 2010

pergi tak kembali lagi

WEDNESDAY,13 JANUARY,2010

assalamualaikum..

ayah aku baru balik dari sekolah,terima satu panggilan dari abangnya dijohor mengatakan yg tok telah kembali ke rahmatullah pada pukul 4petang tadi..meremang bulu roma aku dgr berita tu...rasa sebak,lagipun masa balik raya tahun lepas keadaan tok aku dah tenat,xdpt berjalan..asyik baring atas katil jer.sempat gak aku bergambar dgn tok aku utk kali terakhir masa tu.

malam ni ayah aku nak balik johor gak,tgok maknya di johor.semoga smpai dgn selamat ayahku..

tok aku pergi tak kembali lagi...al-fatihah utk tok ku.

11 comments:

  1. salam takziah ye....alfatihah......allah lebih sygkan tok kau

    ReplyDelete
  2. to ed: terima kasih ed,cz keprihatinan ko sbgai kwn aku..

    ReplyDelete
  3. salam takziah....benda tak lambat sesaat,tak cepat sesaat...

    al-fatihah

    ReplyDelete
  4. salam takziah...

    al fatihah utk arwah..

    ReplyDelete
  5. salam takziah

    xbalek jugok???

    ReplyDelete
  6. to dilot: salam takziah

    to fid: aku x balik,jumaat ni adk ak balik nk kna amik..

    ReplyDelete
  7. Al-fatihah.. smoga roh arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. Amin..

    ReplyDelete
  8. http://firestartingautomobil.blogspot.com/

    Salam takziah buat pemergian Arwah... Moga di cucuri rahmat.... Al fatihah buat Arwah

    Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

    [2] Pujian bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
    [3] Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
    [4] Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
    [5] Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
    [6] Tunjukilah kami jalan yang lurus.
    [7] Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang dimurkai ke atas mereka, dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat

    amin....

    ReplyDelete
  9. to azli: thanx bro ats komen anda..amin

    ReplyDelete

nuffnang