jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Thursday, February 11, 2010

kapcai aku part 2

assalamualaikum..

hari ni aku pi amik kapcai aku kat kedai semalam..smpai2 aku p kt tokey,sembang2 pastu try mtor aku ok ke x?huhu...Dah tu bayar kat dia dan aku pi isi minyak,dlm perjalanan mtor semput plak,ceh.
Aku pi kedai beli barang2 mtor skali spark plug..Sampai je umah,aku mulakan operasi kasi rompong motor aku,pastu cuci spoke ngn exzos kasi kilat.

masih belum siap(dalam proses).....jom tgok kapcai c70 aku ni,ahaks=p

mtor baru balik dari kedai..

cuci kasi kilat ekzos pkai gosok periuk..

bukak semua kasi elok balik

dalam proses....huhu


tapi ada satu lg masalah...karburetor aku retak plak,minyak overflow,huhu.Nak kena beli karburetor lain la jawabnya,duit tinggal cket nt xleh nk beli brg lain plak..hurrmmm

keretakan berlaku mungkin disebabkan hentaman yg kuat dr arah depan..hurrmm

bersambung....

No comments:

Post a Comment

nuffnang