jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Saturday, February 27, 2010

reunion mti

assalamualaikum...

hari ni 27feb 2010...ada reunion di sekolah lama aku anjuran perkasa mti.arini bangun pagi semangat lebih plak aku,yelh nak mai sekolah lama aku,dah 4 tahun aku x jejak sana,lgpun nak jumpa kengkwan ngn warga pendidik mti yg sentiasa dirindui,hehe..Sembang pkul 8.30 tp xramai lg yg dtg..smpailah kul 9 lebih,pastu ada la yg mai naik mtor,kete..smpai2 terus buat bayaran kt kaunter,dpt percuma stiker perkasa mti...

jalan2 jap pusing tgok sekolah dah berubah,biasalh bantuan kerajaan..dulu swasta,mmg lain ar kan.... tgok je sekolah,aku menginbau balik kenangan lalu ngn kawan2..huhu..agak borink kitorang masuk dewan,ada ucapan dr pengetua..ramai bekas2 pelajar yg hadir harini..(tapi geng2 aku x ramai,isk3 sedih2)..erm,lepak dlm dewan,pastu ada mkn2 cket..sambil tu kitorg sembang2 la ngn kwn2 kan...lama x jumpa wa ckp lu,diorg dah lain mukanya aku tgok..ada yg berjanggut,nmpak matang la org kata..aku ngn kawan aku sorg ni zuhaili sama tinggi,sama rendah.har3..tp muka aku xbnyak berubah la,mcm dulu lg.

program yg perkasa mti wat rahun ni kurang menyerlah..aktiviti kurang..erm,sblm masuk waktu zuhur,kitorg sempat jumpa kwn2 perempuan yg blaja skali satu zaman ngn aku..antaranya,robi,faizah,nadia,hazwani..itujer kwn perempuan yg dtg,yg lain bz..lgpun diorg wat reunion time org x cuti..payah cket ar..erm,apapun aku berterima kasih kepada perkasa mti kerana wat reunion,dan aku harap selepas ni perkasa mti wat lg reunion di tahun akan dtg..dengan ucapan semoga ukhwah antara kita semua sentiasa terjalin antara sat sama lain..amin.



...balik td,rehat..pastu ptg sambung keje kt umh..huargh,penat gler..mau rehat dulu..adios

*nk tgok gambar kt facebook aku..tp skang xmasuk lg..tggu jelh korang,x sabar2..isk3





sticker perkasa mti utk tempek kt kereta


9 comments:

  1. ea..xpelh abg punya pasal kita upload yer..ehh,tersasul lak panggil abg,ahaks=p

    tggu bro..hehe

    ReplyDelete
  2. perkase tu ape ek?

    mcm fames,huuhu

    ReplyDelete
  3. fid: perkasa tu nama singkatan persatuan bekas2 pelajar sekolah aku...mti,hehe

    ReplyDelete
  4. bru nk tnye prksa tuh ape...haa dh trjwb hehe

    ReplyDelete
  5. pkcik kordi: yeah..lpas ni nk jumpa pakcik plak..ok?heh3

    ReplyDelete
  6. ………..@@@@.....................
    Kawan hidup ini umpama langit yang tidak selalu cerah
    Kawan hidup ini umpama awan yang tidak selalu putih
    Ingatlah bintang-bintang di langit Takkan terus berkelipan
    Ingatlah pelangi yang indah Pasti akan hilang
    Kawan jangan biarkan dirimu
    Seperti rama-rama
    Cantik namun akhirnya menjadi perhiasan di dinding
    Kawan jangan biarkan dirimu
    Umpama lipan dan kala
    Berbisa namun akhirnya menjadi perhiasan di meja tulis
    Oh! Kawan jadilah seperti si matahari
    Membakar diri demi insan sejagat
    Oh! Kawan jadilah seperti bulan purnama
    Menerangi malam yang gelap gelita
    ............... @@@@......................
    Meski pun tetap bertegur sapa
    Namun dimensi yang memisahkan kita
    Salam Ziarah kami pada kalian semua
    Moga sejahtera hendaknya jua.......

    http://firestartingautomobil.blogspot.com

    uuuuuhhhhh dahsyat lah ko ni belajar kat Maahad rupanya.... eeeeemmmmm boleh tahan rupanya ko ni..... bleh jadi ustaz lah kiranya ni..... yupppp aku pun dah lama tak gi reunion lah..... taun ni kalau diorang buat nak gi gak

    ReplyDelete
  7. bro azli: uish mna ada dasyat bro..huhu,biasa2 jer..tp blaja sana 3 thun je,heh3..skang ni blaja kemahran plak...oklah kan..


    lpas ni insyallah jumpa kwn2 alam maya plak..amin

    ReplyDelete

nuffnang