jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Thursday, April 01, 2010

1st time kena tag..

assalamualaikum...pagi ni aku amik kesempatan nk update blog,biasalh bnyak keja kat umah..kih3

.sebelum tu aku nak bgtau yg skang dah masuk bulan APRIL..huhu,harini aku kena TAG ngn kak ryehanna..kali pertama,erm,aku pun xtaw apa dia TAG tu..ha3....so aku try la noo..



1.adakah anda rasa anda hot?

tak pun..biasa2 ja,releks2 sudah


2.upload wallpaper laptop anda sekarang



3.cerita pasal gambar ini

gambar ni gambar kereta toyota ae86..aku minat,smart..semua ni gara2 terpengaruh dengan cerita initial-d..heh3


4. tag 5 orang.


ingtkn nk tag bro afzainizam,tp aku taw dia sibuk..huhu


5.siapakah org no. 1?
seorang blogger yg umurnya sebaya ngn aku..masih belajar & seorang photographer..aku suka tgok pic2 kt blog dia..smart

6. orang no. 2?
seorang jejaka yg masih bujang..juga seorang rockmetaller,seorang yg sempoi..orang pahang..aku suka dgn gayanya..

7.orang no. 3?
seorang blogger wanita yg tua dr aku..juga k.angkatku...orang manjung

8.orang no.4?
seorang blogger wanita yg muda dari aku..baru lepasan spm...slalu gak komen blog aku ni,tq

9.orang no.5?
blogger wanita gak..tua setahun dr aku..saja aku tag,heh3


thanx kak ryehana cz tag sy...

3 comments:

  1. Salam ziarah salam takzim dari
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    eeeeemmmm.... sesibuk manapun kita jangan lupa diri kita mestilah stabil.... barulah akal fikiran kita rasional.... Jangan risau aku akan tetap ziarah blog kamu ni.....

    Thanks kerana memberikan tunjuk ajar pada aku tentang dunia automotif.... sedikit sebanyak kau telah buka minda aku lebih terbuka lagi....

    blog ko banyak memberikan aku banyak idea yang selama ini aku takut nak menerokainya....

    ReplyDelete
  2. bro afzainizam: wslm...erm,betui ckp bro tu..thanx bro cz sudi mai sini..

    sama2 bro..biasa2 je tu,hehe..alhamdulillah la bro..erm,blog bro lg best,bnyak lg info/ilmu yg sy x abis baca,hihi...

    ReplyDelete
  3. eh nama kita ade..hehe ok tengkiu..nnt ekin wat ek..tag nih

    ReplyDelete

nuffnang