jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Monday, May 10, 2010

gaya2 cornering motor


ITALIA

MALAYSIA

JERMAN

HONG-KONG

CHINA

KOREA

INDONESIA


semoga anda semua terhibur..^^.

5 comments:

  1. Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
    Salam dari kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    uhhhh dasyat beb kalau nak kira bahaya tu merempit gaya hongkong mari tu leh yang tercanggih siap cecah kepala kat tanah....

    jakie chan pun tak leh cari makan ni... beb baru aku kenal cornering seluruh dunia dalam enty ko ni.... tergamam ngan aksi tersebut

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah salam muhibbah dari
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    main kona-kona cilok sana sini... aku tengok bebudak rempit selalu buat diorang tak sayang nyawa nampaknya...

    harap ko jangan buat ye.... bahaya.....

    ReplyDelete
  3. thanx ats pesanan bro tu..^^,

    ReplyDelete
  4. Guru itu bukan lagi lilin
    yang menyuluh
    sedang diri sendiri
    dibiar terbunuh

    Guru itu bagiku
    mentari di siangnya
    dan purnama di malamnya
    menyuluh dengan cahayanya
    bukan dengan apinya

    Guru itu mengajar
    bagaimana belajar
    menjadi insan terpelajar
    sedang dia sendiri tekun mendengar
    bukannya cakap berdegar

    Memburu dunia akhirat tak lupa,
    Baru seimbang perjalanan kita;
    Para Guru amat berjasa,
    Bakti Guru disanjung mulia.

    Selamat Menyambut Hari Guru Dari warga
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Terima kasih kerana anda juga guru ku di alam maya ... Kerana aku menimba ilmu di laman maya blog kamu...

    ReplyDelete
  5. terima kasih bro,huhu....klu ada salah silap sy mhon maaf

    ReplyDelete

nuffnang