jom sembang2 kat sini...=)


ShoutMix chat widget

Wednesday, January 27, 2010

pengumuman....

assalamualaikum.........


ari ni 27hb 1.2010..........aku nk umumkan berita gembira buat aku...


yang pertamanya ialah......lesen aku B2 & D dah full arini..xpayah nk letak gmbar,hehe
(cukup 2tahun dah,)....jap g nak renew kt p.pos..yahooo =]


yang keduanya aku nak ucapkan selamat hari lahir kpd k.Nuyui...dengan ucapan semoga panjang umur,murah rezeki dan semoga succes dlm hidup.amin


p/s: gembira x?ahaks...

11 comments:

  1. hahaha...mekashih adik. gembira gile.
    :))

    tahniah...lesen baru.. ye-e..

    ReplyDelete
  2. ...kita pun dah full lama dah, tp ayah tak kasi bukak P tu...ngeee...=D

    ReplyDelete
  3. to nuyui: sama2..hehe

    to lieya orange: yeke?pkai P lg kira x full...lalala

    ahaks........=]

    ReplyDelete
  4. to red: thanx n salam knln........

    ReplyDelete
  5. thniah pakcik kordi ucapkan..semoga lps ni amik lesen bwk kapal angkasa pulaks..ok?eheh...=)thniah!

    ReplyDelete
  6. wah.. bestnyer.. tahniah2.. saya entah bila nak capai semua tu.. uhuk.. sedey..

    ReplyDelete
  7. to pakcik kordi: tq2..hehe

    pon boleh...ahaks


    to faarihin: syukran,nt kamu pun msti dah lepas punya..tggu je,hehe.

    ReplyDelete
  8. salam dari kam http://firestartingautomobil.blogspot.com

    wah kira ko dah bebas dari P....kira lesen besar lah ko ye.....

    aku tertanya-tanya kenapa ye orang taksuka pada huruf P.....

    Jadi ko dah boleh buang lah P tu ye...

    ReplyDelete
  9. to afzainizam: syukran bro..hehe

    ReplyDelete
  10. Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

    Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

    Terima kasih
    Kerana kembara ziarah maya
    Membuka ruang, menyingkap dalam
    Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
    Tiada bandingan

    mewarnakan hari-hariku
    Mewajarkan masa berlalu
    Kau tak henti mencetus keinginan
    Merangsang pengembaraan
    Kau meruntun, menyayat
    Memukau
    Dan mengasyikkan

    Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Sebuah persahabatan....

    ReplyDelete

nuffnang